Sunday, June 21, 2009

Catetan Hina (1)


alhamdullilah syukur ke hadrat illahi kerana mmberi pluang kpada saya untuk mncoretkan beberapa catetan sdikit sbnyak boleh mmberi pngetahuan yg brguna brgntung dgn pngalaman yg dialami diri sendiri..trima kasih kpada rkan2 seperjuangn kerna mmpngaruhi aspek2 pembikinan blog ini.walau pertama kali mnulis dan mncoret tetapi tdak mngapa bgi saya kerana ilmu dan pndapat boleh dituntut tidak kira masa dan tempat asalkan mndapat izinNya.amin.walau mnempuhi dunia yang semakin kesibukan dan tiada noktahnya tetapi saya pasti masa boleh dibahagikan sekiranya bijak mengatur.saya akan mncuba sedaya upaya mncoretkan pngalaman dan ilmu selagi yang termampu walaupun ilmu di dada x seberapa.sampai di sini sahaja teman catetan pertama saya untuk taulan.hnya pesanan saya berpegang pada Al-Quran dan amalan berlandaskan Sunnah yg ditinggalkan Rasullulah.bersama-sama kita.

No comments:

Post a Comment