Wednesday, January 13, 2010

Catetan Hina (38)

gua rase gua nak tnjuk gua true johor...

membe2 dari fesbook gua sume kitai gua kaw2.diorang ckp blog gua jambu,jiwang,jamban,jembalang.nak ckp x terase tu memang temberang la.tapi gua rase gua ade sebab gua sndri.pembace blog gua semua majoriti pompuan.mane lelaki?geli tekak?hahah gua dah agak lame dah.orait klu cm tu gua kasi balance tapi pasnie klu lu orng maki gak blog gua,gua lepak sungai gombak tiap2 petang gua x sentuh dah laptop.hahahah gua main tali tangsi je pancing ikan tilapia yg khasiatnye lahir dri najis orang kolumpo.tpi klu ade orng masakkan gua sental je..gile ikan sungai beb,memng bebal la sape yg nolaknye..ramai orng tnye 'botak ko kan jawa asal x tulis jawa je?'..lu orng nak tau ape sbbnye?pasal gua bebal dlm bahase jawa.setakat sikit2 tu boleh tpi klu nak buat karangn alamatnye gua kene nuntut kt bapak gua dulu la.silap gua gak time kecik2 dulu klu ade baraan ke rewang ke gua ketepi diri konon malu la..cehh kan dh kene akibatnye..sori yah epi xleh teruskan skill bahase jawa..mmg bhase jawa mati kt bapak gua je la gua rase..esok klu gua dah ade anak esok lom tntu lagi gua ajar anak2 gua bahse jawa.kira zaman tu gua rase totally english la kt generasi2 baru nie.damn!xpe nanti gua soh bapak gua record perbualan jawa dlm voice recorder, nti bila gua dah ade anak gua sumbat je earphone kt telinga diorng kasi diorng dgr..agak2 klu bnyk tnye je gua jotos kepala sekor2..gile jahat..tapi kan mak gua ade pesan..klu nak cri jodoh cri orng joho je sebab mak gua kate orng johor rajin.aku pelik pehal lak enn.bukan jodoh tu di tgn tuhan ke?pergh memang gua xpham bahase..memng la jodoh tu di tngn tuhan tpi kte diharuskan mncari jodoh yg terbaik yg boleh boleh bawak kite ke Sana.orait mak!nti epi cri tpi lek dulu la kot.sen pun terkangkang2 lagi nie..belajo pon lom habes,makan minum bapak gua tnggung lagi beb.tapi manelah tau seru dah smpai kan ermm memang makan penerajang la dri abng gua la gua rase.ops dah masuk asar..gua beransur dulu,,pasnie tulisan2 lebih violence akan gua kemukakan di sini.


lu orng ade rambut ketak2 nie?ori dari keturunan gua..
gua x temberang majoriti orng jawa rambut cm gua gak..

1 comment: