Tuesday, January 26, 2010

Catetan Hina (40)

gua sedar gua budak HOSPITALITY..

adalah perkara paling berdosa bagi budak HOSPITALITY jika simpan rambut panjang,serabai,busuk dan kusut..
gua ambil kata putus untuk menggondol kepala gua dengan relanya..habis cerita..
ada sesetengah sahabat gua tak bagi gua potong gondol.diorang suruh gua potong biasa2 saja.
selepas itu diorang suruh gua pakai gel ke wax ke buat spiky,baru nampak macam backstreet boys..
nasib baik sahabat..

kali nie gua tunjuk gua true botak..
senang mahu mandi wajib..air terus cecah kulit kepala..
tunggu gua habis belajar nanti,gua dah tak terikat dengan HOSPITALITY gua ingat gua nak bela rambut gua sampai bontot..
balas dendam punya pasal..
lu orang tunggu..


damn!


bala!nanti gua payung lu tongkat ali.

5 comments:

  1. waaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. botak sudah ko...

    hahahahaaaaa

    ReplyDelete
  2. ana~hahah gelak la..

    kamaliah~yeah!

    ReplyDelete
  3. wooo..bala gunting rmbut ini budak
    manyak comel la.ahahah

    botak
    bobo

    ReplyDelete
  4. sarah~nak no fon die x?tapi die xde fesbuk..sibuk katenye.

    ReplyDelete