Sunday, January 31, 2010

Catetan Hina (43)

baru ada akai..

malam tadi gua seperti2 man u fans yang lain macam biasa pekena nescafe sambil layan bola di maple sentul. gua tak ada kaki nak tengok bola sama malam tadi. jadi gua ajak rakan seperjuangan gua yang pastinya gua nampak dia damn sambil pekena nusantara. siapa lagi,dinkiller la walau gua tahu bola boli ni memang dia tak masuk. tapi gua tengok selamba sahaja dia tengok arshavin sepak bola pengkau. macam budak sekolah katanya.. gua tak cakap,dia yang cakap. gua senyumkan aja.

gua malas nak mengulas banyak2 pasal man u sama arsenal punya game,lu orang pun tahu kan dia punya keputusan macam mana. sayur! cuma gua nak cerita beberapa peristiwa malam tadi. hampir2 gua nak shoot perut salah seorang pekerja restoran mamak malam tadi. ada tengah gua sedap tengok park ji sung bawa bola dia boleh mintak duit suruh bayar nescafe gua,haisyh tak professional langsung. gua ingat kalau dekat colombia tu mahu kena tembak dengan glock 2 das. nasib baik gua tak ada pistol. muka gua ada macam nak minum lari ke?

jadi gua keluarkan 2 keping not biru berkepala raja, layankan aja permintaan aney tersebut. gua kasi isyarat pakai kepala suruh aney beralih kedudukan,nasib baik dia berubah kedudukan. kalau x memang aney tu muntah darah kena penangan jurus tumbukan jawa gua. pantang keturunan gua block orang tengah layan man u punya game.

seperti biasa kretek adalah peneman gua. tak ada kretek gua memang layu tengok bola. dia punya masyuk macam gua boleh berinteraksi dengan paul scholes di alam lain. seakan2 van der sar duduk sama2 dengan gua sambil layan nescafe. malam tadi gua layan 2 cawan. gua hirup suka hati senang lenang. dia punya nikmat macam puteri gunung ledang letak hantaran 2 k sahaja dekat gua. senang gua nak cekau duit mana2. ok gua beransur dulu. malam ni gua kena turun england nani suruh urut kaki dia. song lu jaga!




gua ingat nak suruh ferguson kunyah ojol la..
gua nak tengok tegang x tegang urat muka ferguson..


*
pengkau=sepak melalut
*
ojol=getah beku(gua rindu zaman kutip ojol time kecik2 dulu)

2 comments:

  1. pembetulan bro..gua xdamn malam tu, cuma gua menahan perut gua yang dah panggil jamban..tu pasal gua diam je..gua kalau damn gua tido je terus...ane tu mmg cam cipet skit..lain kali sodok je halkum die guna penyodok tar, baru die tau..hahaha..ape barang kunyah ojol..suruh die test kunyah dodol kg. dalam,pontian..kompem awet muda lepas tu..

    ReplyDelete
  2. din~hahah sebab tu gua nampak lu sket2 terkemut..dah macam tupai da.mnyirap habes gua dgn aney mlm tdi..pergh kalau ferguson knyah dodol tmpat lu gua rasa dia terus masuk islam..

    ReplyDelete