Wednesday, March 3, 2010

Catetan Hina (56)

bosan..

ada sesetengah orang berkata nak jadi chef tak boleh hisap rokok, nanti tak boleh rasa makanan. rasa tembakau kuat sangat. gua fikir2 balik. betul juga kata orang2 sebegini. ah lepas ni kalau makanan jadi tak sedap disebabkan gua tak hisap rokok macam mana? jangan salahkan gua pula. kih kih kih. macam mana nak godak satu kawah sup lembu kalau tak ada 'vitamin' tambahan? gua jadi lembik gayanya.

gua akan pastikan tak ada orang komplen pasal abu rokok jatuh kat makanan yang gua buat. kalau orang lain gua malas nak cerita. kalau tak ada rokok macam mana nak tunggu dodol masak berjam2? tak berbulu namanya tu? kacau dodol sambil hembus asap barulah true.

gua beransur dulu. malas nak cerita panjang2, mata gua dah sayup. sebelum tidur gua ingat nak pekena teh o panas sama habuk biskut. lapo pulak tengah2 malam ni. esok gua nak kasi hantam ini budak, dia bagi gua kaw2 dalam facebook. putat lu jaga!








yang sebelah gua ni budak England. Jayantha namanya. muka memang nak mintak tempeleng. kerja nak speaking saja dengan gua. duduk Malaysia lama dah. asal jumpa gua saja " hey how u doing man.?". gua balas cakap jawa, nangis2 telefon mak kat England. siapa cakap budak England wangi? lu orang silap.


*jangan dilayan sangat pendapat gua pasal rokok tu.

No comments:

Post a Comment