Saturday, March 6, 2010

Catetan Hina (58)

Raja Bollywood..

ini apahal gua tengok budak2 rumah gua layan hindustan ni. masing2 tukar jati diri ke hapa? ini mungkin kerana wan keti dok sibuk menyedut ini movie dari internet. habis disebarnya satu rumah.

gua makin pelik gaya si mamad besi tonton bollywood. mengerikan gamaknya. mata sepet seakan2 fokus habis dengan hidung Shah Rukh Khan. Si Adam Pekan boleh tahan juga gua nengok gayanya. cara dia duduk atas kerusi sambil mengetap bibir macam geram saja tengok 'tembikai' Kajol. huih bahaya ni. dinkiller tak usah cakap la. gua rasa scene ini cukup rare sepanjang gua duduk dengan diorang.




"best doh cter ni botak, satu-satunye cerita hindustan yg tak ada guling2 atas tanah, nyorok2 tepi pokok sambil tarik2 sari". kata dinkiller.

tak apa, malam esok gua layan sorang2. ingat nak beli popkon sekali.




.

6 comments:

  1. layan sorang2?
    takut gugur air mata darah ah tuh. :p

    ReplyDelete
  2. cehhh! segan gua nak beritahu..

    ReplyDelete
  3. hahaha..cilaka lu gua baru nak buat entri pasal cite ni..tp xpe nnt gua bagi jawapan kenapa gua menonton cite ni..

    ReplyDelete
  4. dinkiller~tak payah la din. lu dah dah tampal poster kajol suda la...

    ReplyDelete
  5. apsaL aku lakk sebar abang botak kelubi???

    ReplyDelete