Thursday, March 11, 2010

Catetan Hina (59)

pendekar lomo.







gua nak angkat ini senjata dalam masa terdekat. gua memang dah fikir masak2. ini kes gua terkena tempias dinkiller yang dok asyik menayang lomo kameranya depan gua. jenis nak mencari partner untuk dibawa berjalan2 sambil menembak gambo. walaupun skill seni fotografi gua tak adala sehebat sahabat2 gua yang lain. tapi tak apa, gua dah ada sorang 'sifu' pun dah cukup cantik. gua rasa gua cukup puas hati dengan gambar2 penghasilan daripada lomographic. ianya cukup sentimental dan sedikit retro.

orang kata tiada analog, tiadalah digital. sebab itu gua rasa bosan tonton siaran2 RTM. berbanding TV3. paling kuat gua layan RTM, pasal dia ada buat liputan live bagi badminton super series. suka benor gua tengok kalau Lee Chong Wei bermain net dengan pihak lawan. memang mamat Penang tu tak kasi chan.

*kali pertama gua tengok Lee Chong Wei dekat tv dah macam mat ganja dah gayanya. tapi memang hebat mamat ni.

2 comments:

  1. cepat2 angkat gua xsabar nak tengok lu bekarya..
    lepas ni lu tembak gua kompem gua surrender..
    holga power..

    ReplyDelete
  2. uit..lame x dengar citer.menyombong eah ko skang. x bek ouh..ape2 pon keep in touch k

    ReplyDelete