Saturday, May 1, 2010

Catetan Hina (61)

gravy baby.





gua pergi ini tempat. dedo juga rasa badan bila dah sampai sini. sebelum ni, gua goreng2 petik gitar dalam rumah je. kalau tengok gua main pun 2 3 orang je. itupun tengah tunggu turn pegang gitar. cilakak! satu scene yang rasa sungguh rare malam tadi gua rasa. kali ni gua kena main depan orang yang boleh tahan juga la ramainya. Tuhan saja yang tahu macam mana kecut gua time tu. depan makwe gua buat muka selambe dan yakin. macam takda apa2 berlaku. tuih! hipokrit sungguh lu ni botak.

*selain daripada ucap selawat ke atas nabi, hisap kretek juga boleh buatkan anda hilang perasaan takut. sumpah gua tak tipu.




akak comel ni lu bagi dia 2 chord saje. chord bodoh2 pun tak apa. selambe je dia tala puisi. memang hebat.

1 comment: