Sunday, May 9, 2010

Catetan Hina (66)

satu mata je brader.






tak apa bos. season ni kita bagi brader2 biru menang. season depan tukar brand chewing gum la. tak pun hisap lollipop ke. bos season depan kita bida 'kaw2' player2 bagus.

"takpalah botak, season depan ko nak main tak dengan aku?". tanya ferguson melalui telefon.

"saya ok je bos, dapat main midfielder dengan carrick lagi la cun". gua jawab bangga.

"aku baru nak letak ko main dengan rooney tak". ferguson mendesak.

"oh, itu lagi la cun. kesian dia tak dapat kasut emas". jawab gua sayu.

*tutttttttttttt talian terputus.

celakak! gua tak boleh la tengok otai ni sedih2. dah nak hujung2 karier ni satu title pun tak dapat 'ngap'. ok takpa, season depan kita kasi sapu bersih. come on man u!!

No comments:

Post a Comment