Friday, June 4, 2010

Catetan Hina (70)


peristiwa solat jumaat.


habis sahaja tok imam mengaminkan bacaan doa, seorang daripada ajk masjid mencapai mikrofon. dah berumur juga laa gua rasa. umur dalam lingkungan 60an. tapi nampak masih steady.


"err, assalamualaikum selepas ini sama-sama kita mengerjakan solat sunat hajat untuk kesejahteraan Gaza err Palestin. Insya Allah."


dapat penuh empat saf je cik kak, daripada berpuluh-puluh saf time sembahyang jumaat tadi. diulang sekali lagi 4 saf ye cik kak. apa? tak jelas? EMPAT SAF YE CIK KAK.


*status pesbuk sikit punya violence. hark ptuih!

4 comments:

  1. kalau gua ade kat situ mahu gua tarik semua orang,termasuk pak haji2 yang janggutnye lagi panjang dari gua..
    yang hark ptuih tu mcm gua punye je..

    ReplyDelete
  2. alah gua pinjam sikit je din.

    ReplyDelete