Tuesday, June 15, 2010

Catetan Hina (75)

Russian Circles - When the Mountain Comes to Muhammed





gabungan distortion dan elemen post rock. ada bunyi metal sikit-sikit. tapi dia punya tajuk buat gua konpius sekejap dan mungkin berhari-hari dia punya konpius. menaik juga melodi dia. si kambeng yang suggest gua lagu ni. ok, gua nak bikin lagu ni sebagai alternatif menghilangkan fenomena sembelit gua sejak kebelakangan ni. celakak! gua makan apa ni sampai berkerut-kerut muka. biasanya sekali teran...setel.

oh ye, lagu ni tiada kena mengena dengan kecemerlangan pasukan belanda setakat ini. hari sabtu ni jangan lupa ye kengkawan, pasukan belanda akan ditentang olah brader-brader samurai. kita tengok laa siapa 'pancung kepala' siapa. keh keh








gambar ini pun takde kena mengena dengan kejayaan belanda setakat ini.

No comments:

Post a Comment