Saturday, June 26, 2010

Catetan Hina (78)


please please please kamu ada siplis.



  • lagu semangat din kambing sebelum ke kelas.
  • menjadi caller ringtones abang putat
  • memasuki carta bilbod selama 2 tahun berturut-turut
  • menjadi stok tidur lagu pertama apabila abang mamad nak tidur
  • lagu rasmi yang diputarkan oleh deejay-deejay orang kawen
  • lagu common abang wan kalau tengah bergayut dengan makwe


nah gua kasi dengar, disertakan sekali dia punya lirik dekat bawah. takdelaa tergagap-gagap nanti bila menyanyi.






semua tahu kamu jalang
ramai tahu kamu pailang
kau lah betina temberang
membuat ku nak penerajang

kadangkala ku rasa nak sepak
gaya kau ku dah naik jelak
apa kau ingat kau paling hebat
semua lelaki kau nak sebat


Chorus

please please please
kamu ada siplis
tah main dengan siapa
aku kau dok goda

uwohoho

fuck fuck fuck
kamu memang palat
dah takda kerja lain
semua laki kau nak main

tolong jangan cari aku

semua tahu kau penipu
ramai juga yang berbulu
walau ada yang menghasutku
supaya meninggalkanmu

kadangkala ada betul juga
kata rakan-rakan ku semua
tapi apa boleh yang ku buat
mandrem kau lah yang paling hebat


Ulang Chorus



memang benar kau betina yang sangat cantik
tambah pula bodi..bodi engkau yang melentik
ampunkan aku terlebih-lebih memaki kamu
ohh betina
yang durjana


Ulang Chorus



tolong jangan cari aku
tolong jangan cari aku




*kalau dah bosan benda-benda gini laa gua buat.

4 comments:

  1. lagi burok daripada luka bersunat.
    orang perempuan pun boleh kena.

    ReplyDelete
  2. gila la. kontroversi neh/ haha

    ReplyDelete