Monday, July 5, 2010

Catetan Hina (84)

bila dah sampai dia punya mengada-ngada tahap fasha sandha.







petang tadi dalam lebih kurang 6 petang madefaker ni ajak gua pergi gunting rambut. mesti kena berteman, kalau tak berteman takut aney gunting rambut buat sexual harassment katanya. pasal madefaker ni memang dah ada pengalaman di salah sebuah kedai gunting rambut di sekitar taman universiti, Johor Bahru. telur sebelah kiri habis diramas dan dijentik-jentik.


dengan tanpa cakap banyak, gua pinjam kereta salah seorang budak rumah gua pecut bawak madefaker ni ke kedai gunting rambut.


jadi apa kejadahnya gua duduk luar kedai hisap rokok sambil usha kiri kanan...?!


nasib baik gua jumpa ini brader. dapat juga laa gua sembang-sembang kejap buat lepas hisap rokok dengan brader ni. tak tahu pulak gua, brader ni duduk kawasan-kawasan sentul juga.
nak gunting rambut pun takde laa ajak berteman. tak gitu sinaganaga..?

No comments:

Post a Comment