Tuesday, July 27, 2010

Catetan Hina (98)


apahal lu tak rogol gua?



gua ada tertarik dengan sebijik artikel mengenai seorang muslimah yang lengkap bertudung malah cantik rupa paras tapi tak disentuh sikit pun oleh penyangak emerika. artikel ini gua ada baca di sini. blog ini milik seorang ustad Terengganu yang bermastautin di Ampang. memang tiap-tiap hari gua mesti tunggu artikel 'power' daripada ustad ni. gua pernah jumpa ustad ni bikin ceramah pasal dajjal. memang cool kalau dia kasi ceramah, tadak kasi tinggi-tinggi suara. main-main slide show. tadak main-main sindir politik yang gua memang dah lama benci dan sebagainya. isi ceramah yang ustad ni sampaikan memang padu. boleh terkedu juga laa gua kadang-kadang. dan yang paling gua respek dengan ustad ni dia tadak bikin gua jadi MENGANTUK. ingat senang ke nak bikin gua jadi tak mengantuk?


gua bikin ulasan sikit pasal artikel ini:


kira ada seorang perempuan laa kat emerika. dia ni bekerja sahaja kat emerika tapi sebenarnya dia orang Malaysia. tapi tak tahu pulak gua Malaysia ni dia duduk mana. mungkin kat bukit siput, paya pulai ataupun jalan pemuda. gua tak pasti.

dia ni memang bagus budaknya, bertudung dan baik laa akhlaknya kat emerika. kira kalau nak dibandingkan dengan fashit sandha memang jauh sekali. kalau wardina tu, adalah sikit-sikit gua rasa.

jadi entah macam mana suatu malam, wanita ni baru balik kerja dan agaknya keletihan gua rasa, dia ambik short cut untuk pulang ke rumah. jadi dia tak ikut jalan biasa untuk balik pekena baring. kebetulan jalan short cut yang dia ambik ni agak gelap dan tersorok sedikit. taktikal juga wanita ini ye tak?


semasa dia berjalan melalui short cut, adalah sikit rasa gelisah dekat hati wanita ni. takut pun ada juga timbul. ye laa nama jalan gelap, tersorok pulak tu wanita mana tak takut woi! siti nurhaliza pun tak boleh survive laa gua jamin. datuk khalid pun satu hal juga kawen dengan pompuan penakut buat apa?


berbalik kepada perihal tadi, seperti yang sedia maklum wanita ni jalan sorang. tiba-tiba...


jeng! jeng! jeng!


wanita ni dengan secara tiba-tiba bertukar imej menjadi cat women yang jenis bertudung punya stail. ok gua tipu. tiba-tiba wanita ini terserempak dengan seorang lelaki kulit putih emerika yang jahanam punya perangai tengah bersandar tepi dinding. lu orang bayangkan justin bibir je senang cerita. wanita ni dah rasa gelabah dan tak sedap hati. memang tak boleh hendel time ni.




lelaki kulit putih emerika



wanita ini putus untuk berdoa kepada Allah sahaja. gila tenang wanita ni. sambil-sambil dia berdoa, bacaan ayat kursi turut dibaca dalam hati. penuh pengharapan agar Allah beri lindungan ke atas wanita tersebut.


entah macam mana nak dijadikan cerita semasa wanita ni lalu depan justin bibir, jahanam ni buat bodo dan buat muka taik sahaja. macam tak tertarik nak rogol wanita ni. dalam saat itu, wanita ni masih lagi sempat menjeling ke arah muka si jahanam justin bibir ni untuk kenal pasti betul ke tak ini memang muka jahanam. jadi dengan secara automatiknya wanita ini ditakdirkan selamat dan dapat pekena baring dengan sepuasnya di rumah.


pada keesokkan harinya,

wanita ini selak surat kabar dan terbaca satu berita mengenai kisah wanita lain telah dirogol di tempat yang sama yang kebetulan berlakunya kejadian wanita itu terserempak dengan si justin bibir. memang wanita ni konfiden orang yang merogol wanita dalam akhbar itu adalah justin bibir!

roti canai kuah dal sama kuih seri muka untuk santapan makan pagi dah tak diendahkan lagi oleh wanita ini. jadi dengan rasa tanggungjawab dan spirit yang hebat wanita ini pergi ke balai polis untuk kawad cam kepada saspek-saspek yang ditangkap dan terpilih oleh pihak polis.

at last..wanita ini dapat mengecam siapa yang merogol wanita tersebut. polis pun dapat kumpul bukti sikit-sikit berdasarkan maklumat orang ramai dan sudah terang lagi bersuluh. memang betul perogol itu adalah si justin bibir!

tapi timbul pula rasa syak wasangka wanita muslimah ini kepada justin bibir. kenapa jahanam ni tak mahu rogol dia sedangkan dia jalan sorang sahaja time tu. line memang dah clear tapi tak mahu rogol. wanita ini minta kebenaran pihak polis untuk bersembang lebih kurang dengan justin bibir ini untuk mendapatkan kepastian. sebelum polis tu bawak si justin bibir ni ke tempat lain, bersembang dulu apa-apahal.

berikut adalah dialog yang gua copy sebijik-sebijik.




“Why don’t you do anything to me on that night even though you know that I’m alone?” (Kenapa awak tak buat apa-apa kat saya malam tu walaupun awak tau saya seorang je masa tu?) -tanya wanita itu


“No, you are not alone. That night I saw two young man walking with you. One on your right side and the other one was by your left side. If you were alone of course you will be my victim.” (Tak, awak bukan berseorangan. Malam tu saya nampak ada 2 orang lelaki berjalan dengan awak. Seorang sebelah kanan awak dan sorang lagi sebelah kiri awak. Kalaulah awak sorang2 malam tu, sudah pasti awak jadi mangsa saya..) - jawab justin bibir


wanita ni terkejut terus balik rumah pekena roti canai.



*lu orang nampakkan macam mana power cerita ini. apa? tak paham? layan sangat lagu justin bibir siapa suruh.
















ini pun kadang-kadang perogol pikir 2 3 kali juga nak rogol ke tak. tak nampak big boss dia macam mana?

No comments:

Post a Comment