Sunday, August 29, 2010

line tengah panas


celakak! adik beradik sedara mara gua semua dah pandai baca belog gua ni. gua dah cuba jelaskan dah yang belog gua ni memang tak berfaedah langsung. kalau nak bagi berfaedah tunggu gua copy paste mana mana artikel yang sahih dari belog orang lain.

apa perasaan lu kalau lu punya pakcik baca belog lu? ustaz pulak tu? nak kena baca Quran ngam-ngam tepi telinga?

elok rasanya setiap kali entry baru, gua akan kemukan beberapa peribahasa melayu asli. orang kata buat kalis sikit. tak ada laa kurang ajar sangat.

kera di hutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan. cun?

dah diberi betis, dia nak peha. cun?

lembu punya susu, sapi dapat nama. cun ehh?


ah! gua tulis cerita blue jugak ni karang.

2 comments:

  1. hahaha..blog ko da bomb sgt la tu.

    ReplyDelete
  2. hahaha.. market la tuu.. :D

    btw, tikus tu bagi mkn bnyk2 nanty die jadi sehat la.. tk saket dan tak maty.. :D

    ReplyDelete