Sunday, October 10, 2010

Selamat Pengantin Baru Geng

Mamat pakai baju putih tu jangan main-main dengan dia. Kalau setakat solat sunat tasbih tu tiap-tiap malam dia boleh kasi setel. Mamat sebelah kiri tu rasa macam berat juga gua nak tulis kat sini. Ermm Remy namanya. Orang kuat Subang. Tengok pada gaya macam dia je yang kahwin. Keh keh keh..
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Ha yang ini sang pengantin. Sepadan sedondon berwarna putih. Selamat pengantin baru ema. Semoga berbahagia Hendaknya hingga ke liang lahad. Asyik-asyik ke anak cucu je. Mintak Maaf sebab gua tak dapat hadir ke majlis penting bagi lu. Gua bizi sikit dengan urusan import eksport di Hartamas. Ok gua tipu. Takde transport sebenarnya.


*Gambar rembat pesbuk remy. Rembat-rembat jugak, tapi ini sahaja ke 'angel' terbaik yang lu boleh hasilkan, remy? kah kah kah...!

5 comments:

  1. macam lah ko xley naik tren...haish....

    ReplyDelete
  2. bongok ko botaK!!!

    ReplyDelete
  3. lu komplen byk laa derr.. separuh budak2 tu dtg naik lrt..

    ReplyDelete