Thursday, October 21, 2010

Cerita Futsal dan Lorong Seni

Setelah melihat kepada skill permainan dan juga stamina SEPARUH all out sebentar tadi, memang dah tak lari mana dah. Memang dah tak lari mana gua dengan Van Der Vaart. Kah kah kah!

"Lu passing cantik, botak" - Atok

Kah kah kah! Lain kali tak payah puji-puji, tok. Nanti gua main lagi power!

*****

Oh ya, hari sabtu ni jom turun ramai-ramai bawak makwe masing-masing pergi presint 4 putrajaya. Hari sabtu ni isi laa masa dengan benda yang berfaedah sikit, jangan asyik-asyik pergi mengulor tak tentu hala ke Pavillion sana. Ramai golongan-golongan yang berjiwa seni lepak kat sana nanti. Yang hebat puisinya. Yang hebat suaranya. Yang hebat auranya. Dan yang paling penting tak ada nyanyi-nyanyi stail Aril ekedemi pantasia. Itu gua jamin!

Ingat ye, Presint 4, Perkarangan Bangunan Kementerian Belia&Sukan. Lagi satu gua nak pesan, kepada siapa-siapa yang belum biasa dengan jalan Putrajaya, lebih baik lu orang stay alert dengan papan tanda arah. Cari betul-betul dia punya presint.

Jangan jadi macam gua tempoh hari! Ah malas gua nak cerita.



Gua lampirkan gambar sekeping.

No comments:

Post a Comment