Saturday, December 11, 2010

Selingan Hari Sabtu

Hari sabtu yang agak biasa dengan hari-hari yang lain. Tak ada beza bagi gua. Cuma hari sabtu kali ini gua ada rasa lain sikit. Din Kangkang pergi lepak pavillion. Tinggalkan gua terkangkang-kangkang dekat rumah.

Jadi hendak dijadikan cerita, sedang gua bosan tak tahu nak buat apa. Gua putus untuk layan webcam seorang diri pakai laptop. Dah lama rasanya gua tak layan webcam. Masa mula-mula beli laptop, webcam laa application pertama gua bukak. kah kah kah!












KAH KAH KAH! macam gampang woi, macam gampang!!!!!

Siapa pioneer webcam ni ha? Gua nak ambil gambo berdua dengan dia pakai webcam. Sambil bogel. Kah kah kah!!!!

3 comments:

  1. kata amik gambar muka lu..
    tapi gua cuma nampak mop je..
    mana muka lu??

    ReplyDelete
  2. kau ni ada penyakit sawan ke?
    HAHAHA

    ReplyDelete